FAQ - často kladené otázky

Platby

1. Kolik času mám na zaplacení objednávek?

Aby byla vaše objednávka zpracována, zaplaťte prosím do 3 dnů. Po této lhůtě bude objednávka automaticky zrušena a nebude možné ji obnovit. 

2. Jaké platební metody jsou dostupné na našem webu?

Na našem e-shopu můžete svou objednávku uhradit následujícími způsoby:

  • Na dobírku
  • Online platbou ( Platební brána PayU GPO ).

 


Reklamace

1. Co mám dělat, pokud moje objednávka obsahuje poškozené produkty?

Pokud došlo k poškození produktu (produktů) během přepravy, napište prosím výpověď na e-mailovou adresu: [email protected] . V e-mailu musí být uvedeny tyto údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Váš kontaktní e-mail a telefonní číslo
  • Číslo objednávky
  • Identifikační číslo produktu
  • Název a počet produktů
  • Popis a datum zjištěné závady
  • Fotografie nebo video zobrazující poškození obalu a všech produktů (včetně výplně, ve kterých byly doručeny produkty)
  • Číslo účtu pro vrácení peněz (u platby na dobírku)

Vadný produkt vyměníme za nový nebo vám vrátíme peníze.

2. Co když jsem obdržel nesprávné zboží?

Pokud jste obdrželi nesprávné zboží, kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailové adrese [email protected]   Po ověření bude objednán kurýr pro vyzvednutí nesprávného produktu a následně vám zašleme správné zboží.

3. Jak dlouho budu muset čekat na posouzení mé reklamy?

Maximální lhůta pro posouzení reklamace je 14 dnů od obdržení úplného oznámení. Během této doby vás budeme informovat o dalším postupu. Pokud bude reklamace oprávněná, vadný produkt vyměníme za nový nebo vám pošleme peníze.

4. Co když neobdržím refundaci ve stanovené lhůtě?

Kontaktujte nás e-mailem na adrese [email protected] a v e-mailu uveďte číslo objednávky nebo reklamační číslo, ke kterému se vrácení platby vztahuje.


Vrácení a výměna

1. Mohu vyměnit produkty zakoupené v internetovém obchodě?

Ne, můžete je vrátit a zadat novou objednávku, dle aktuálně platných podmínek v internetovém obchodě DUKA.

2. Jak mohu provést vrácení?

Vrácení nahlaste na e-mail: [email protected], jak je uvedeno na  Vrácení výrobku , poté zašlete produkty na adresu skladu internetového obchodu:

DUKA Warehouse (FHB Group Sväty Jur), Priemyselna 3, 9001 21 Sväty Jur, Slovakia

Na balík prosím uveďte číslo objednávky, kterou vracíte, a produkty při přepravě dobře zajistit

3. Jak a kdy obdržím peníze?

Peníze obdržíte do 14 dnů ode dne obdržení vratky, dle původního způsobu platby.

4. Uplynulo 14 dní a stále nemám informace o vyřízení refundace, co mám dělat?

Kontaktujte nás e-mailem na následující adrese: [email protected]. Uveďte číslo přepravního listu, na který jste zásilku vraceli, číslo objednávky a datum doručení zásilky na sklad - ověříme polohu zásilky.


Produkty a ceny

1. Kde mohu získat podrobné informace o specifikacích produktu?

Nejdůležitější informace naleznete v popisu produktu. V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte na e-mailu: [email protected]

2. Produkt, o který mám zájem, je nedostupný. Kdy bude k dispozici?

Kontaktujte nás na e-mailu: [email protected]  ověříme, zda a kdy bude ještě k dispozici.

3. Pokud mám produkt v košíku, je pro mě rezervován?

Ne, pouze finalizace (zaplacení, odeslání) objednávky vede k rezervaci produktů.


Objednávky a doručení

1. Jaká je doba zpracování objednávky?

Vaše objednávka bude zpracována a doručena do 5 pracovních dnů od obdržení platby.

2. Lze objednávku zaslat na jinou adresu, než je uvedena na faktuře?

Ano, při zadávání objednávky v druhém kroku "doručení" zvolte možnost "přidat novou adresu" a zadejte tam příslušné údaje.

3. Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pokud jste neobdrželi e-mail potvrzující přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím telefonicky pro zrušení objednávky, kterou jste zadali v Obchodě. Pokud nás kontaktujete před obdržením e-mailu, budeme jej moci zrušit. Pokud jste obdrželi e-mail s potvrzením, že vaše objednávka byla přijata ke zpracování, znamená to, že zásilka vám bude odeslána v určený den a proces zpracování objednávky již začal. Jakmile je objednávka přijata ke zpracování, není možné ji zrušit. Máte právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky. Formulář pro odstoupení od smlouvy naleznete zde: Vrácení výrobku

4. Je pro zadání objednávky nutný registrovaný účet?

Ne, v internetovém obchodě DUKA můžete provádět objednávky bez vytvoření účtu a přihlášení.

5. Obdržel jsem pouze část objednávky a ta má stav dokončeno. A co ostatní produkty?

Při vychystávání může být objednávka zabalena do více než 1 balíku. O počtu zásilek a jejich číslech jste informováni v jednom z e-mailů s názvem "Právě jsme expedovali Vaši objednávku...". Zadáním čísla zásilky na webu přepravce můžete sledovat svou objednávku.

6. Mohu svou objednávku upravit?

Ne, nemáme možnost upravovat objednávky zadané zákazníkem.

7. Může být moje objednávka doručena do zahraničí?

Ne, objednávky se vyřizují v České republice.

8.Jak mohu zadat objednávku?

Přejděte na https://dukashop.cz a dokončete objednávku přidáním produktů do košíku.

9. Jak obdržím účtenku/fakturu?

Prodejním dokladem je faktura, kterou je možné stáhnout v příloze e-mailu „faktura objednávky DUKA“.

10. Bude mě kurýr kontaktovat před doručením zboží?

Kurýr má kontaktní číslo uvedené v objednávce, ale není povinen Vás před doručením kontaktovat. Pokud chcete znát podrobnosti o doručení, můžete získat telefonní číslo kurýra na lince přepravce, který vám objednávku doručí, nebo si jej stáhnout po zadání čísla zásilky na webu přepravce.

11. Jak mohu změnit doručovací adresu?

Doručovací adresu můžete změnit kontaktováním Zákaznického servisu e-mailem: [email protected] nebo vybraného přepravce provádějícího doručení. 

13. Jak mohu ověřit stav své objednávky?

Stav vaší objednávky si můžete ověřit po přihlášení ke svému účtu v záložce „objednávky“. Pokud jste zadali objednávku jako zákazník, který nebyl přihlášen, kontaktujte nás prosím na e-mailu: [email protected].

14. Lze objednaný produkt zabalit jako dárek?

Ne, zakoupené produkty jsou při přepravě zajištěny bez možnosti dárkového balení.


Zakupy w sklepach stacjonarnych

1. W jaki sposób mogę zareklamować produkt zakupiony w sklepie stacjonarnym?

Aby złożyć reklamację udaj się do sklepu, w którym dokonałeś zakupu. Produkt wraz z dowodem zakupu okaż sprzedawcy.

2. Czy mogę zwrócić produkt kupiony w sklepie stacjonarnym?

Nie, zakupione produkty możesz w ciągu 14 dni od dnia zakupu wymienić na inne lub otrzymasz kartę upominkową o wartości pierwotnego zakupu.

3. Ile czasu będę oczekiwać na rozpatrzenie reklamacji w sklepie stacjonarnym?

Odpowiedź do złożonej reklamacji otrzymasz w ciągu 14 dni.

4. Czy w sklepie stacjonarnym mogę zakupić kartę podarunkową?

Tak, kartę upominkową zakupisz w każdym sklepie stacjonarnym oraz outletowym.